onsdag 12 oktober 2016

Lite gott i höstmörkret!

Förra året ville jag ge mina go´a kollegor lite gott att smaska på! Gjorde då några orangea askar med stämplade lövmönster på, la i godis i askarna och förslöt dem med egengjorda pappersrosetter. Se på Äldre verk - Askar.

I år ville jag ge lite gott igen och hittade ett fint presentpapper som jag klistrade på ark i storlek 7”x7” och använde sedan We R Memory Keepers Candy Box Punch Board. Dekorerade sedan askarna med presentsnöre i kopparfärg, plockade ekollon och höstlöv. Använt Distress Ink - Vintage Photo och en penna med kopparfärg på kanterna för lite vintage-look. Lade i godiset (från Godisbolaget i Segeltorp) och förslöt med ytterligare presentsnöre.








Lite gott i höstmörkret!

Förra året ville jag ge mina go´a kollegor lite gott att smaska på! Gjorde då några orangea askar med stämplade lövmönster på, la i godis i...